Re: Szlag by to k...a trafil, czyli polska mentalnosc

Autor: futszaK (futszaK_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 11:17:02 MET


On Sun, 28 Jan 2001 12:11:16 +0100, "Cezary Suproń"
<csupron_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Panowie spójrzcie na sprawę z innej strony. Usługi telekomunikacyjne są
>takim samy towarem jak każdy inny i można potraktować całą sprawę nie jak
>supermisję zbawienia ludzkości, tylk jak zwykłe przedsięwzięcie biznesowe.
>Oczywiście w obecnej, nienormalnej sytuacji na rynku telekomuniakcyjnym,
>intuicyjnie próbujemy traktować rozwój internetu w kategoriach wojny z
>odwiecznym wrogiem TPSA ale okazauje się że ogół społeczeństwa nie
>zaangażowany ideologicznie w spór za nic ma argumenty tego typu. Podejrzewam
>że o wiele skuteczniejszą promocją internetu w szerokich kręgach społecznych
>byłyby argumenty żywcem wzięte z reklam proszku do prania czy samochodów:
>szybciej, lepiej, pół darmo lub KONIECZNIE MUSISZ GO MIEĆ.

faktem jest, na razie jednak robie sondaz jak to w ogole wyglada,
zbierze sie troche chetnych siegnie sie do bardziej drastycznych metod
walki o klienta.
:-)

dzieki za rady, skorzystam napewno

z pozdrowieniami
futszaK_at_TpsAsUX.com
0603 237728
Niezadowolenie klienta jest wprost proporcjonalne do
rabatu jaki zostal mu przyznany.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:42:25 MET DST