Re: WAZNE- Portal

Autor: Piotr Kaczmarzyk (piotr_at_provider.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 12:14:03 MET

Jurek Zielinski <jurekz_at_tel.debica.pl> napisał:
> Pozwolisz że sie z tobą nie zgodze?
> Dużo ludzi kożysta z portali ogólnych - ot choćby aby mieć ciekawe
> wiadomości z polski w jednym miejscu i grupke czesto odwiedzanych dzialów

Ja tez czasem korzystam z portali ogolnych - po prostu wybralem sobie jeden.
Uzytkownik ma OK - cos sobie znajdzie. Mnie dziwi owczy ped tworcow portali
- kazdy by chcial zrobic 'portal', bo 'to jest na topie i bedzie z tego
kasa'.

A w wiekszosci przypadkow nie bedzie.

> tematycznych. Inna rzecz czy potrzeba ich aż tyle - ale jacyś mądzry ludzie
> stwierdzili że i tak upadną i zostaną dwa, no trzy portale ogólne
> Druga sprawa to portale tematyczne - również odwiedzane - choć mjaące
> mniejszą ale za to bardziej wierną widownie.

Czesciowo sie z Toba zgodze. Ale jak jakis temat stanie sie zbyt popularny
(np. branza IT), to znow zaczynaja rosnac jak grzyby po deszczu i efekt jest
podobny.

Ja nie narzekam na nadmiar portali, w koncu to nie ja w to inwestuje (na
szczescie), a informacje jakos sobie znajde - tylko sie dziwie tej manii
(przy okazji usprawiedliwiajac troche Malpe :) ).

P.