Re: WAZNE- Portal

Autor: Dadal (dadal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 16:45:12 MET

Użytkownik Kaczo <kaczo_at_skynet.iq.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94uhc7$6cn$2_at_news.tpi.pl...

> Ale to jest kretynizm! Jak widze kogos kto robi sajty w jakis wyswigach i
do
> tego jeszcze expressach to mi sraczka wychodzi kilka razy dziennie!
> Wystarczy, ze tylko o takim pomysle jeszcze raz... prrryk...

No to szczerze współczuję, może trzeba by do lekarza ?

> Ale badzmy kulturalni....
> ... eee...
> ... czy w tym wypadku mozna...
> BUEHEHEHEHEHE!!! ;))

Mozna tylko trzeba chciec ...

> Przeciez gosc nie ma zielonego pojecia o cgi (php?) pewnie ma na jakims
> frikoshu i tam robi swoj (o qrv! co za nazwa ;)) PORTAL!!! P-O-R-T-A-L!!!
> kuzwa jestem zszokowany jakby mi jaja odcieli 8-\
> Mamusia kupila modem, nie?

No wlasnie, moze gosc ma 10 latek, zobaczyl po raz pierwszy kilka stronek i
chce sam cos stworzyc , a przez przypadek wlazl na polipa i popelnil swoj
post (bardzo smieszny zreszta ). Nie sadze ze trzeba to od razu okreslac
mianem kretynizmu, moze predzej niedoswiadczenia.

> Jezzu na takich ludzi to ja bym organizowal niekontrolowany odstrzal...

Tutaj znowu przeginasz. Nie kazdy zaczyna przygode z Netem posiadajac
znajomosc HTML-a , cgi, php czy czegokolwiek innego. Nie oznacza to ze jest
od razu na odstrzal.

> "mega portal masa szmalu kupa forsy" "super strona" "mega mastah dla
was"...
> Malo takich tekstow jest? i znow kolejny 'płortal' robiony (prawie) w
> Wordzie?!? Ja piernicze wezcie mnie dobijcie - nie chce sie juz meczyc!
>
> BTW: Jestem pewny, ze juz moj Netrix moglbym nazwac predzej portalem (ale
> tak nie jest - on nim nigdy nie bedzie bo i tego nie chce), ale ja
> przynajmniej wiem co to znaczy i trzymam sie prawdy...
No tak, u Ciebie to co innego, full profesjonalizm:
<META HTTP-EQUIV="content-type" CONTENT="text/html; CHARSET=windows-1250">
a http://www.mp3.netrix.prv.pl/ to juz w ogole zabojczo wyglada.

Pozdrawiam wszystkich
Dadal