Re: >???> KONFIGURACJA OTOCZENIA SIECIOWEGO <???<

Autor: topikx_at_o2.pl
Data: Sun 28 Jan 2001 - 12:18:02 MET

> <bartekbravo_at_poczta.onet.pl> wrote in

> pod
> co
> A czemu nie!!!

To bardzo przydatna rzecz.Słuchaj ja jestem administratorem sieci na 27
komputerów w bloku i wiem,że otoczenie sie przydaje. Spróbuj:
1.wylogować sie z windowsa (zmienić w ustawieniach na "logowanie windows")
2.Jak używasz programu typu "zone alarm"to sprawdz ustawienia, albo go
odinstaluj
3.Sprawdz jeszcze raz ustawienia w protokole tcp/ip , numer IP, maske, Grupe
roboczą
4.Sprawdż czy masz wlączoną opcje udostępniania na swoim komputerze.

Powodzenia i daj znać!!!

topikx from katowice.