Re: Kto wierzy w anonimowosc niech przeczyta to !!!

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 22:21:39 MET

> w tajemnic zeznam Ci ze mam skaner ktory z win2000 tez nie chodzi a
> producent powiedzial ze nie ma w planach sterownika dla niego.

producent mojej karty dzwiekowej napisal natomiast, ze nie udostepni
sterownikow pod 2000 bo MS nie oglosil oficjalnie prezentacji w2000 ;)

> Oczywiscie, wg Ciebie powinny rzucic robote i zajac sie pisaniem sterownikow
> TV-OUT bo chcesz sobie w kuejka na "plazmie" pograc....
> Wonieje mi tu nieladnie..
Moze i nieladnie, moze tak czy siak,
ale nie spotkalem jeszcze reklamy sprzetu popularnego w stylu Linux
ready lub Linux certified.

> Jesli _naprawde_ potrzebowales tych sterownikow a sam nie potrafisz napisac
> to zlec komus, znajdziesz cala mase chetnych...
Chyba z ta lawtoscia to nie jest tak siup.
Kto bedzie pisal mi sterowniki pod licencja GNU ?

> SUN Solaris; StarOffice, Netscape i pewnie jeszcze wiele innych...
Ok. Ale co mi po tych zrodlach StarOffice.
Czy napisze cos lepszego ?
Jak napisze, to nadal mnie obowiazuje licencje GNU czy cos tam i
dostane fige z makiem za miesiace ciezkiej pracy.

> tego nie rozumiem, bo osobiscie uwazam ze gdybym musial zaplacic za zrodla
> linuxa tyle ile IMHO sa one warte to raczej nie byloby mnie stac
Masz te zrodla.
Jaki masz z nich pozytek , poza kompilowaniem kernela ?

> chyba nie wiesz o czym piszesz...
> Cena kodow zrodlowych do niedawna to dziesiatki tys $.
Ok.
Masz te zrodla za frico. Piszesz aplikacje przez pol roku
i dajesz ja zgodnie z licencja rowniez za frico.
Gdzie tu kapitalizm ;)

> polecam freshmeat.icm.edu.pl
> codzienna dawka od kilku do kilkunastu programow a i to nie wszystko

jak zwykle masz racje i sie zgadzam :P

> beda o ile beda tego chcec producenci sprzetu,
a czemu nie chca ?
D.