Re: CHELLO - opinie

Autor: no-spam (empeg_at_hot.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 23:03:41 MET

Marcin "Drixter" Gondek wrote:

>czy
>Jak pytałem sie monterów to powiedzieli że nie ma czegoś takiego.

heh
nie sadze zeby korzystna rzecza bylo nie czytanie umowy ktora sie
podpisuje

umowa abonencka par. 3 punkt 3
mowi o wlaczeniu do umowy regulaminu (...) zasad wlasciwego uzytkowania
a w tych zasadach mamy:
rozdzial pt. nieproporcjonalne przeplywy danych
"Wedlug obecnej polityki UPC, nadmierne uzytkowanie ma miejsce w
sytuacji, gsdy w ciagu 28 dni pobieranie danych przez klienta
przekroczy 15 GB.
za przekroczenie moga pouczyc, ograniczyc uslugi lub rozwiazac umowe

z drugiej strony te zasady uzytkownaia to tekst bardzo humorystyczny :)

empeg