Re: Kto wierzy w anonimowosc niech przeczyta to !!!

Autor: Arek (arekr_at_astercity.net)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 19:03:01 MET

> a skad wiesz czegos zamierzasz nie uzywac ?
> przeciez ciagnac z sieci upgrade do driverow, wlasnie juz ciagniesz
> jakies dll-e.
> A co one w rzeczywistosci robia, nie wie nikt.
> A w artykule opisane wlasnie wybrane dll-e.
> a freeware shareware z plytek dolaczanych do PC world computer, chipa
> itd.
btw artykul dotyczacy w/w problemu byl wlasnie w chipie

jezeli software jest closed source to nigdy nie bedziesz mial gwarancji ze
twoje dane
nie wyciekaja. Nawer firewall nic nie da - no bo co - zabronisz Windows,
Norton Antywirsu i innym
uaktualnienia sie ?
Co do tych dll to o ile pamietam przy instalacji masz ekranik z 2 buttonami
i pytaniem
czy zgadzasz sie z warunkami licencji - a tam jest wzmianka o wynikaniu
danych

>nie instaluje, nie testuje jedynie z lenistwa i doswiadczenia,
>ze aby usunac te programy, czekac mnie moze ponowne formatowanie dysku.
Ja tak samo. Chociaz przez pewien czas mialem 2 instancje NT - jedna perfekt
wypucowana
2 na smiecie

>ale ludzie to instaluja, sciagaja z sieci tak jak jest.
Kazdemu sie kiedys znudzi. Bardziej sie boje ze wejde na jakas spreparowana
stronke moim IE
i mi dane znikna z dysku

Arek