Re: Glupota domoroslych 'hakerow'...

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 17:41:05 MET

"Gwidon S. Naskrent" <root_at_artemida.amu.edu.pl> writes:

> Numerycznego? Nawet jeśli, to już samo zgłoszenie się nie tego hosta co
> trzeba powinno wywołać krytyczny wyjątek w module przetwarzania wizualnego
> - a jeśli się człowiek spieszy, to cóż...

Czasem parametry podaje sie z pliku...

No i ja nie widze nic specjalnego w zgloszeniu sie komputera:

login:

> Nie sądzę żeby na naszym rynku funkcjonował provider, który za takie
> numery nie odstąpi od umowy (przynajmniej).

Wiec zrobic i tak nie moze. Rozwiazac umowe mozna zwykle zgodnie
z regulaminem - nie wiem czy regulamin przewiduje takie powody
do natychmiastowego rozwiazania umowy jak "numery".
Oczywiscie zwykle mozna tez rozwiazac umowe nie z winy klienta
- np. z 3-miesiecznym okresem wypowiedzenia.

Rozwiazanie umowy niezgodne z sama umowa moze boleć providera...

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator