CHELLO - opinie

Autor: OrestO (oresto_at_proterians.net)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 02:57:51 MET

cze, mam kilka pytanek do wszystkich uzytkownikow uslugi CHELLO.
1) jak to to dziala ? czy oplaca sie to kupowac ? warte swojej ceny ?
2) moglibyscie podac jakies przyblizone predkosci sciagania i wysyłania
pliczkow z i do Polski ?
3) jak to sie zachowuje w grach ? (najbardziej interesuje mnie q2 ew. q3..
jak pingi ??)
4) slyszalem cos o jakichs ograniczeniach na liczbe przeslanych danych.. czy
to prawda ? ile wynosci takie ograniczenie ?
wiem ze pytania nie sa zbyt ambitne, ale jedyne co wiem o CHELLO to to ile
kosztuje i jeszcze kilka bzdur wyczytanych na stronce chello.pl...
prosze o odpowiedzi, ktore byc moze zawaza na mojej decyzji czy to kupic czy
nie
pozdro
---------
Krusher