Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_Post.PL)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 11:05:49 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> Hm... a na jakiej podstawie tak twierdzisz?
> Bo ja na podstawie doswiadczenia twierdze, ze to nie jest fikcja.

To może ze zgodnie ze swoją radą Ty też zainteresuj się
psychologią rozwojową. :->

> A zeby obalic twierdzenie o charakterze ogolnym - a takim jest twoje - wystarczy
> jeden kontrprzyklad... :-)

Wyjątek, który potwierdzi regułę? ;-)

> Sa sami sobie winni.
> Niech nie zwalaja zatem swoich obowiazkow na kogos/cos, co za nich bedzie
> "wychowywac" dziecko.

Ale przecież nie o wychowanie tu chodzi, a tylko o próbę uniknięcia
niektórych potencjalnie szkodliwych na pewnym etapie rozwojowym
czynników. Nawet prawo jest po stronie rodziców.

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl                   Zarób dużo pieniędzy, a wszystko