Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.netinfo.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 22:44:19 MET

On Thu, 18 Jan 2001 21:48:59 +0100, Dariusz Laskowski <darlas_at_post.pl> wrote:

>Taka natura nastolatka, że nie czyta. ;-)

ok, poszedłem na onet.pl i wpisałem te Twoje nieszczęsne 'nastolatki'.
potem sobie trochę pokilkałem. sprawdziłem z jakieś 20 dość
losowo wybranych pozycji.

i co? i nic. czesc prowadzi wczesniej czy pozniej do platnych
serwisow, do ktorych potrzebujesz karty kredytowej. pozostale
zawieraja troche obrazkow. "gorsze" rzeczy, latwiej dostepne, tańsze
i lepszej jakosci są dostepne w emipku i w losowo wybranej
wypozyczalni kaset video (przynajmniej z tego co z pamietam
ze swojego wieku licealnego, mysle ze sie nie wiele zmienilo w tym temacie).
biedni Ci rodzice, nic tylko pozamykać te dzieci i nie wypuszczać.
na szczęście mnie tak nie traktowano. [1] jedyne co trzeba mi było nakazać
siła i groźbą to niepokazywania języka obcym :-)

--c

[1] wlasnie tak sobie pomyslalem, ze wlasciwie to znam takich
trzymanych pod kloszem i scisla kontrola. niestety, ale bez
wyjatku z nimi jest cos nie tak i wlasnie ich najbardziej
ciagnie do rzeczy, do ktorych nie powinno. wystarczy chwila wolnosci i...