Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 21:48:59 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> I popelniles pierwszy blad, bo trzeba bylo udac sie do kolegi, ktory sie
> lepiej zna na internecie, i wytlumaczylby ci, jak sie z tym obchodzic... :-)
> Nie wierzy sie reklamom. Tego cie rodzice, nastolatku, powinni nauczyc :-)

Jakbym udał się po pomoc do kolegi, to pewnie od razu byśmy trafili
na te najbardziej perwersyjne...

> I popelniles drugi blad, bo nie przeczytales najpierw instrukcji obslugi
> wyszukiwarki... :-)

Taka natura nastolatka, że nie czyta. ;-)

> Tego tez cie rodzice powinni nauczyc - najpierw pomysl,
> potem zrob, i odnosi sie to do wszystkiego w zyciu :-)

Rodzice nie mają dla mnie czasu. Ciągle albo pracują, albo siedzą
w jakimś Usenecie. ;-)

> [...]

> Wniosek z tego jest taki: jak twoj przykladowy nastolatek byl _glupi_, to sam
> sobie winien.
> To tak jakbys napisal: znalazlem w garazu taki fajny przedmiot, kawalek
> metalu z drewniana raczka. Nie bardzo wiem, co to jest i jak tego uzywac,
> wiec zrobilem pierwsze, co mi przyszlo do glowy: walnalem sie tym z calej
> sily w glowe. I wyladowalem w szpitalu... Dlaczego ktos produkuje takie
> grozne przedmioty???

Jak byłem dzieckiem, to znalazłem w domu wtyczkę, z której wystawały dwa
przewody bez izolacji na końcu. Oczywiście pierwsze co zrobiłem, to
skręciłem te dwa druciki na końcu i wetknąłem wtyczkę do gniazdka. :)
Cóż, taka natura dziecka, a mój stary nie zadbał o to, żeby takie
niebezpieczne zabawki nie walały się po domu. :)

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl                      Na otwartej przestrzeni każdy