Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 23:46:21 MET

Sławomir Białek wrote:

> [...]
>
> i co? i nic. czesc prowadzi wczesniej czy pozniej do platnych
> serwisow, do ktorych potrzebujesz karty kredytowej. pozostale
> zawieraja troche obrazkow. "gorsze" rzeczy, latwiej dostepne, tańsze
> i lepszej jakosci są dostepne w emipku i w losowo wybranej
> wypozyczalni kaset video (przynajmniej z tego co z pamietam
> ze swojego wieku licealnego, mysle ze sie nie wiele zmienilo w tym temacie).
> biedni Ci rodzice, nic tylko pozamykać te dzieci i nie wypuszczać.
> na szczęście mnie tak nie traktowano. [1] jedyne co trzeba mi było nakazać
> siła i groźbą to niepokazywania języka obcym :-)

Ależ ja wcale nie zajmuję takiego skrajnego stanowiska. Jednak
jakieś minimum rozsądku przydałoby się - chociażby umowna
granica wiekowa - 16? 18?

> [1] wlasnie tak sobie pomyslalem, ze wlasciwie to znam takich
> trzymanych pod kloszem i scisla kontrola. niestety, ale bez
> wyjatku z nimi jest cos nie tak i wlasnie ich najbardziej
> ciagnie do rzeczy, do ktorych nie powinno. wystarczy chwila wolnosci i...

Ale to jest akurat skrajnośc, której ja zwolennikiem nie jestem,
a ludzie, o których piszesz siedzą dzisiaj w komitetach do walki
z pornografią; a psycholodzy nazywają to reakcją upozorowaną. :->

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl        A więc przeprowadzę test i dam mojemu psu