Re: Nowa strona www.oexcelu.republika.pl

Autor: Pino (pmarczuk_at_poland.com)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 09:40:17 MET

Użytkownik "ByCZy" <byczy_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Szkoda ze Excel robi bledy. Niech policze....kolo 15 znaczacego
> miejsca(nawet w dodawaniu). Wiec jest bardzo zaawansowany. Moj kalkulator
> nie robi takich bledow w dzieleniu, jak excel przy dodawaniu.

Możesz podać przykład takiego błędu w dodawaniu - ja potrafię wygenerować
błędy zaokrągleń tylko przy odejmowaniu. Pocieszające (?) jest to, że nie
znalazłem żadnego arkusza kalkulacyjnego, który nie robiłby takich błędów.
Jeżeli ktoś zna taki to chętnie bym go sobie obejrzał. A jeżeli chodzi o
kalkulator to myślę, że nieszczęśnik też robi błędy i to jeszcze większe,
tyle tylko, że kalkulator obcina wszystko czego nie może wyświetlić...
(przynajmniej taki średniej klasy). To samo można zrobić w Excelu.
pozdrawiam
Pino
P.S. Ten list wcale nie jest pisany w obronie Excela, ale każdy chyba
przyzna, że jest to najlepsza aplikacja jaką Microsoft (bleee...)
wyprodukował.