Autor: Niemowa (marekg_at_ats.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 09:02:43 MET
Może trzeba zrobić zrzutkę na nowy fax dla NASKu ???
Ja mam ten sam problem. Zacząłem po przefaksowaniu wysyłać wnioski listem
poleconym,
ale Poczta Polska nie jest w stanie dostarczyć poleconego w ciągu 7 dni z
Radomia do Warszawy.
Po owych 7 dniach w NASKu "DNS Robot" usuwa wniosek elektroniczny i calutką
procedurę trzeba zacząć od nowa.
Albo może rozpatrywanie wniosków polega na podrzuceniu pod sufit garści
wniosków.
Te co spadną na stół są realizowane, a resztą zajmuje się sprzątaczka ???
-- Pozdrawiam serdecznie Marek Gierszewski 0601 508 574 Marekg_at_ats.pl ************************************************************** ATS s.c. 26-600 Radom ul. Żeromskiego 75 tel. /048/ 366 00 30 http://ats.pl **************************************************************
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:41:47 MET DST