Re: NASK i jego zasady.

Autor: Niemowa (marekg_at_ats.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 09:02:43 MET

Może trzeba zrobić zrzutkę na nowy fax dla NASKu ???

Ja mam ten sam problem. Zacząłem po przefaksowaniu wysyłać wnioski listem
poleconym,
ale Poczta Polska nie jest w stanie dostarczyć poleconego w ciągu 7 dni z
Radomia do Warszawy.
Po owych 7 dniach w NASKu "DNS Robot" usuwa wniosek elektroniczny i calutką
procedurę trzeba zacząć od nowa.

Albo może rozpatrywanie wniosków polega na podrzuceniu pod sufit garści
wniosków.
Te co spadną na stół są realizowane, a resztą zajmuje się sprzątaczka ???

--
Pozdrawiam serdecznie
Marek Gierszewski