Re: Nowa strona www.oexcelu.republika.pl

Autor: ByCZy (byczy_at_poland.com)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 03:55:49 MET

Użytkownik "Jarosław Szopa" <jarek_at_rubikon.zgierz.pl> napisał w wiadomości

> Ta Twoja strona składa się głównie z takich "kwiatków":
>
> frame scrolling="yes" name="opis" src="file:///C:/stronka/spiset.html"

Ja bym zwrocil uwage na tekst w index.html:
"Arkusz kalkulacyjny Excel to bardzo zawansowane narzędzie do przetwarzania
danych (przede wszystkim liczbowych) ale sprawdza się również przy mniej
skomplikowanych bazach danych."
Szkoda ze Excel robi bledy. Niech policze....kolo 15 znaczacego
miejsca(nawet w dodawaniu). Wiec jest bardzo zaawansowany. Moj kalkulator
nie robi takich bledow w dzieleniu, jak excel przy dodawaniu.

Ale perelka to:
"A przy okazji, skoro może to zobaczyć tyle osób, może komu? spodobała się
ta witrynka chętnie usługowo wykonam według dowolnego projektu. A w ogóle to
od pewnego czasu rozgl?dam się za jakim? zajęciem (płatnym)."

On chyba umrze z glodu...
Pozdrawiam:
ByCZy