Re: dlaczego nie u nas

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 00:11:35 MET

On 15 Jan 2001 08:39:49 GMT, jurekz_at_tel.debica.pl (Jurek Zielinski)
wrote:

>hmm - a dlaczego nie mialbym placic za ruch inicjowany z zewnatrz?

Dlatego ze bardzo prosto jestem w stanie doprowadzic do wygenerowania
paroma pakietami poteznego ruchu z twojej maszyny donikad - czyli ja
tobie pakiet, ty do (pozornie) mnie milion pakietow - a mnie tam nie
ma i mi licznik przy ich odbiorze nie bije... Zreszta wiekszosc maszyn
w internecie rozliczana jest za pasmo dysponowane i ktos kto lpacilby
za ruch moglby placic nie za to z czego korzysta w stopniu
zatrwazajacym...
Prosta sprawa - przed IPv6 placenia za ruch NIE BEDZIE. Juz spece z
NASK-u iezko nad tym glowkowali i wyszlo ze sie nie da - a cholernie
chcieli...

--
Darek