Re: dlaczego nie u nas

Autor: Jurek Zielinski (jurekz_at_tel.debica.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 09:39:49 MET

Dnia pon, 15 sty 2001 at 00:58 GMT,
Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net> napisał(a):
> moze dlatego ze na poziomie protokolu Ipv4 nie da sie odroznic ruchu
> generowanego od inicjowanego z zewnatrz? umow sie ze swoim ISP ze
> placisz za ruch (nie za pasmo), zamow szybkie lacze a piorunem
> doprowadze cie do ruiny...

hmm - a dlaczego nie mialbym placic za ruch inicjowany z zewnatrz?
(oczywiscie mowie o ruchu a nie floodzie - z ktorym rzeczywiscie moze byc
problem) Jesli uruchamiam jakas usluge, ftepa z filmami na ten przyklad, to
chyba powinienem sie liczyc z tym ze ktos to bedzie ciagnal.

Chyba ze potraktowac to w ten sposob, że udostepnianie zasobow jest dobrem
ogolnym i transfer inicjowany z sieci powinien byc bezplatny?

     Jurek