Re: dlaczego nie u nas

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 15:41:10 MET

jurekz_at_tel.debica.pl (Jurek Zielinski) writes:

> Nie wiem dlaczego ludzie tak bronią się przeciwko płatnością za generowany
> ruch (czy tak jak tu - powiązania pomiędzy ruchem a płatnościami)

Bo nie ma mechanizmow ktore umozliwialyby placenie tylko za zamowiony
ruch.
Inna sprawa ze przy umiarkowanych oplatach nie jest to taki problem,
gorzej jesli oplaty nie sa umiarkowane a dodatkowo ktos powiekszy
Ci ruch o 1000%.

Taki "powiekszony" ruch wcale nie musi dojsc do klienta, wystarczy
ze sie odpowiednio ustawi TTL pakietow tak by zostaly one zarejestrowane
przez system liczacy i nastepnie moga spokojnie umrzec. Klient nawet
nie bedzie wiedzial ze cos jest nie tak.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator