Re: Onet doprowadza mnie do szału

Autor: topikx_at_o2.pl
Data: Mon 15 Jan 2001 - 15:07:55 MET

> Hehe... u mnie w pracy jest siec podobnej wielkosci, tez na koncentryku. To
> chyba jedynie cudem dziala ;-). Na szczescie powoli, bo powoli (na ile
> finanse pozwalaja), ale montujemy juz porzadne okablowanie na skretce...

> Pytanie nie do mnie, ale odpowiem.
> Po pierwsze nie rozumiem, po co mu switch do rozdzielania sygnalu na 2
> kompy. Gosc ma za duzo forsy czy co? Calkowicie wystarczy mu hub zamiast
> switcha.
> Po drugie, nie bardzo rozumiem dokladnie o co chodzi w Twoim pytaniu. Czy
> [...]
Dobrze zrozumiałeś! Chodziło mi o to czy w taki"łańcuszek" gościu może sobie
wpiąć u siebie switcha. Właśnie miałem wątpliwości co do włączenia tego switcha
(zezwolenia na to)w naszą sieć.Ale potwierdziły sie moje przeczucia, bo jeżeli
miałeś już taki przypadek to ok!
dzięki!!!
tpk.Topik from katowice.