Re: Czy modernizacja Polpaku juz sie zakonczyla?

Autor: Sylwester S. Biernacki (obeer_at_astercity.net)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 13:28:26 MET

Użytkownik "miab" <miab_at_warman.com.pl> napisał w wiadomości

> "Nijou" <nijou_at_rycerze-ni-do-skasowania.go2.pl> wrote...
> jeszcze
>
> Pewnie sie zakonczyla i to jak widac pelnym sukcesem.
> Udalo sie pogorszyc transmisje do niespotykanego poziomu
> , a wiec cel czyli zwiekszenie wplywow z dial-upa zostal osiagniety.
>
> Zreszta nie zwracaj uwagi na takie blachostki jak "slimacze chodzenie".
> Podelektuj sie lebiej poeamatami se stron tepsa:
>
> "Wzrastające zapotrzebowanie klientów na coraz szybsze, łatwiejsze i
> bardziej różnorodne sposoby dostępu do sieci skłaniają TP S.A.- POLPAK do
> [...]

A próbowałeś kiedyś połączyć coś co jest baaaardzo kiepskie z czymś co jest
baaaardzo dobre technologicznie ?
Z reguły gdy tak się robi, to troszkę przyklęka to bardziej kiepskie.
Wróbelki ćwierkają, że niedługo się poprawi to "bardziej kiepskie" na
"troszkę lepsze". Jak znam życie to kwestia kilku miesięcy,
może pół roku.... ale jak wszyscy się przyzwyczają, że tak kiepsko działa,
to nie będzie potrzeby tego poprawiać :-)

--
pozdrawiam,
Sylwester Biernacki <obeer_at_astercity.net>