Re: dlaczego nie u nas

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 21:10:31 MET

Apache SA wrote:

> Co ci przeszkadza ze ktos jest maniakiem i sobie gole dupy sciaga? Jego
> pieniadze za SDI jego sprawa. Przypuszczam ze zle sie zrozumielismy ale
> wedlug mnie filmy sa nie tylko XXX....

Gołodupnym skrytooglądaczom mówimy stanowcze nie! :]

> Kurde, to jest wlasnie _OPLATA ZRYCZALTOWANA_.

No właśnie to jest ta niedooobraa opłata. :]

> Powtarzam po raz drugi ze na placeniu mniej czy wiecej dziala dial-up.

Dokładnie. Zyski z niego pozwalają finansować niedochodowe SDI. :-P

> SDI to rodzaj lacza stalego.

A moja syrenka to mercedes. :-P

> Wiesz, nie bede cie obrazal a przeszlo mi to wlasnie na mysl.

A na zdrowie.

> Gdzie ja napisalem ze sciagam filmy XXX z sieci?

Ty? Nigdzie. Atmosfera wokół SDI zrobiła się taka nieprzyjemna, że kojarzy
mi się tylko z gołymi dupami, jakimiś śmiesznymi FTP-ami z tymi właśnie
x-ami i z Expertem. :]

> No comments. Jak ktos placi za SDI tylko zeby te gole dupy miec to
> wspolczuje, ale mimo to nadal uwzam ze to jego sprawa co robi z kasa.

No pewnie. Może sobie przecież nawet ściany wytapetować.

> Jak ja i wiekszosc ludzi. A moze twoj sasiad nie? Jego wybor...

No to ja współczuję mojemu sąsiadowi. Nie wie biedak co traci.

> Widze ze masz poglad iz 99% ludzi w polsce co ma SDI to zboczency sciagajacy
> filmy z sieci. Wcale nie ugolniasz...

Ależ właśnie uogólniam, na podstawie moich własnych wrażeń, subiektywnych
z definicji na dodatek.

> Jak ktos ma ochote to co ci to przeszkadza? Wolnoc Tomku w swoim domku.

To niech bałagani w domku, a nie w sieci.

> To go uswiadom ze na ICRCU nie znajdzie sobie dziewczyny...

Nie kcem mi siem. :>

> Podobnie jest ze mna :-).

No widzisz. Jest coś co nas łączy - męska hipokryzja..? ~:-]

> Dobrze a teraz jednak cie podsumuje. O ogolnym poziomie wypowiedzi nie bede
> nic wspominal, widac jak jest.
> 1. Gdzie napisales ze chodzi ci o filmy XXX? Bo dla mnie istnieja takze
> inne. Te pierwsze mnie nie interesuja. No coz, glodnemu chleb na mysli.

Byle z masłem.

> 2. Sugerowanie mi iz jestem jakiegos typu zbokolem siedzacym przy kompie i
> ciagnacym obrazki z sieci jest naprde nie na poziomie. Wspominajac juz o
> sciaganio z sieci to mnie interesuja glownie mp3.

Nielegalne, cholera, nielegalne! :-P

> Slucham niestety takiej muzyki z ktora plyty sa prawie u nas niedostepne.

Niemal _wszystkie_ płyty można kupić w oryginale, przez sieć właśnie, he, he... :]

> 3. Moze cierpisz na lekka amnezje i proponuje ci czytac post ktory wyslales
> wczesniej. Unikalbys wielu nieporozumien.

Amnezja? Hmm, nie przypominam sobie... :)

> 4. Najpierw sie niejasno wyrazasz i potem sugerujesz mi ze jestem jakims
> zboczkiem. Naucz sie ze nie wszyscy mysla tak jak ty: film=porno, uzytkownik
> SDI =zbokol, sciagajacy ciagle cos z sieci=zbokol. Na koniec chcialbym
> pogratulowac ci pogladow...

E tam, dramatyzujesz. :-P

> Maly dyktatorek nam rosnie na polipie...

Dyktatorek? Noo, to dopiero jest gatunek zbokola... :]

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl                  Nic na to nie można poradzić. To byłby