Re: dlaczego nie u nas

Autor: Apache SA (apache_SA_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 22:32:38 MET

Użytkownik Dariusz Laskowski <darlas_at_post.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:14012001.51B7A0A3_at_DariuszLaskowski...
> Apache SA wrote:
>
> Gołodupnym skrytooglądaczom mówimy stanowcze nie! :]

Juz gdzies to slyszalem :-)

> No właśnie to jest ta niedooobraa opłata. :]

Chyba jestem za glupi zeby to zrozumiec...

> Dokładnie. Zyski z niego pozwalają finansować niedochodowe SDI. :-P

Ups... Moj blad zapomnialo mi sie ze TPSA jest monopolista. Co prawda cene
za podlaczenie SDI uwazam za wygorowana.

> A moja syrenka to mercedes. :-P

:-) de facto lacze stale powinno wisec na odzielnej lini.

> Ty? Nigdzie. Atmosfera wokół SDI zrobiła się taka nieprzyjemna, że kojarzy
> mi się tylko z gołymi dupami, jakimiś śmiesznymi FTP-ami z tymi właśnie
> x-ami i z Expertem. :]

Niestety :-(((

> No pewnie. Może sobie przecież nawet ściany wytapetować.

Mozesz mu to poradzic... :-))

> Ależ właśnie uogólniam, na podstawie moich własnych wrażeń, subiektywnych
> z definicji na dodatek.

Czyli jednak tak jest... Chlip... :...(((

> Nie kcem mi siem. :>

Przelam sie... :-) Mozesz przyczynic sie do zmniejszenia ruchu w sieci.
Zawsze trzeba od czegos zaczac

> No widzisz. Jest coś co nas łączy - męska hipokryzja..? ~:-]

Przypuszczam ze tak... A moze nadmiar szkodzi? :

> Niemal _wszystkie_ płyty można kupić w oryginale, przez sieć właśnie, he,
he... :]

Nie wszystkie. Nie bede ci wykladal moch pogladow na ceny owych oryginalow

> Amnezja? Hmm, nie przypominam sobie... :)

:-)

--
****---///Unoficiall Arnold Buzdygan Fan Club\\\---****
          Strona Sabaziosa, dzial Liber Buzdyganum