Re: KOCHANA tpsa !!!!!!

Autor: Apache SA (biuro_at_apache.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 17:53:51 MET

Użytkownik Marek <markwater_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93q5r9$1go$1_at_news.onet.pl...

> Bo w Olsztynie, w odróżnieniu od Wrocławia, nie olewają klientów.

No nie wiem... Zadzwonilem w srode poprzedzajaca podlaczenie rzeby
dowiedziec sie jak sprway stoja i po kilku minutowym oczekiwaniu panienka
powiedziala ze zgubili moje podanie. Przy tym byla wyjatkowo nieuprzejma.
Kazalem wiec jej podac numer do szefa. Poskutkowalo i podanie znalazlo sie
od razu. A ciesze sie dlatego ze nie jestem jednym z tych ktorzy po rok i
dluzej czekaja.