Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: ByCZy (byczy_at_poland.com)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 13:10:36 MET

Użytkownik "Jinx" <trzesnk_at_it.com.pl> napisał w wiadomości

> Czy ogladanie stron poswieconych nazizmowi, pornografii z nieletnimi,
> sodomii, stron z opisami i zdjeciami morderstw pomoze wychowac moje dzieci
> tak zeby wyrosli z nich seksowni, bogobojni republikanie?

Jesli ty nie potrafisz tak ukierunkowac charakteru, czy nawet pogladow
swoich dzieci zeby odroznialy czy cos jest dobre czy zle to tylko i
wylacznie twoja wina. Przeczytaj im np. "Folwark zwierzecy" i bedziesz mial
spokoj z totalitaryzmem.... itd. itd.
A tak w ogole to ty rozmawiasz z dziecmi czy chat'ujesz????
Pozdrawiam:
ByCZy