Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Jinx (trzesnk_at_it.com.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 13:47:11 MET

> Dzieci to nie sa jakies magnetofony, maja rozum. Jezeli nie potrafia
> odroznic 'dobrej' informacji od 'zlej' to to Twoja wina, a nie autorow
> tych stron.
To prawda dla starszych już dzieci, tylko, że wychowywanie to dość
długotrwały proces. Dzicko nie rodzi się z wartościami odziedziczonymi z
genami, a system wartości rozwija się latami. Jak pisałem mój syn ma 9 lat a
córka 12. U każdego z nich inaczej rozumiem ograniczenie dostępu do sieci.
To tak jak z filmami. Część z nich jest bez ograniczeń, część od lat 12, 15,
i wreszcie 18. Jak chcesz, to możesz się spierać z celowością takich
ograniczeń. Ale nie ze mną.

>Nie da sie przypadkiem trafic na strony o tej tematyce.

To chyba nigdy nie używałeś wyszukiwarki, albo zawsze, od pierwszego użycia
jej, potrafiłeś wpisywać skomplikowane wyrażenia logiczne zgodnie z
instrukcją "jak szukac", którą zawsze przeczytałeś przed pierwszym
szukaniem. Spróbuj niewinnego szukania "zły bohater". Bez cudzysłowu.

Pozdrawiam,

Jinx

EOD