Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 13:55:38 MET

On Sat, Jan 13, 2001 at 07:33:39PM +0100, Jinx wrote:

> Czy ogladanie stron poswieconych nazizmowi, pornografii z nieletnimi,
> sodomii, stron z opisami i zdjeciami morderstw pomoze wychowac moje dzieci
> tak zeby wyrosli z nich seksowni, bogobojni republikanie?

nie beda chcialy tego ogladac, jesli pokazesz im strony poswiecone
anarchii, delikatnej erotyce z osobami minimalnie ponizej 18 oraz
z opisami i zdjeciami zrywow wolnosciowych przeciwko samozwanczemu
rzadowi. jesli to zrobisz, wyrosna z nich bezczelni, seksowni,
posiadajacy prywatnego boga anarchisci. chcialbys chyba miec
takiego syna, jak ja, prawda ?

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip