Re: SDI- montaz

Autor: konrador (nospam-konrador_at_hot.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 19:46:18 MET

On 07 sty 2001 "Nakor" <Nakor_at_poczta.wp.pl> wrote:

>Jak ja kupowalem SDI to nie bylo wogole takiej opcji jak montaz (w
>cenniku byla, ale jak zapytalem sie co to jest, pan sie usmiechnal i
>powiedzial ze w obecnej chwili juz klient sam montuje. To byl wrzesien
>2000). Poprostu odebralem swoj terminal w BOK-u i sam podlaczylem go w
>domu.

co to instalacji to mi zakladali w kwietniu
panowie podjechali zuczkiem
wpakowali sie z pudeleczkiem i sprawdzali czy wszystko dziala (na swoim
laptopie)
szkoda ze jakis miesiac po instalacji jeszcze trzeba bylo dzwonic i prosic
sie o revDNS... :/

--
konrador // konrador_at_hot.pl // uin.8899390
-- visit my homepage @ www.konrador.net --