Re: SDI- montaz

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 13:06:30 MET

On Sun, 7 Jan 2001 07:53:18 +0100, "Andrzej Roguzinski"
<andyro_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Wreszcie po dlugim oczekiwaniu ma sie pojawic monter. Mam do szanownych dwa
>pytanka :
>1. Jak w praktyce wyglada sprawa montazu, w cenniku jest pozycja:
> praca montera ?? zl. x ?? godz. = ??
To zalezy u mnie to trwalo 15 minut, z czego 10 minut dlubania w
gniazdku telefonicznym, bo mialem do 1 podlaczone 2 aparaty ;))

Oczywiscie placilem 0 zl, do tego dostalem jeszcze gniazdko
telefoniczne na sciane, pare RJtek i z 10 m kabla telefonicznego zeby
sobie ten drugi aparat polaczyc tez za terminalem HIS.
Terminal instalowalem sobie sam, napierw pod winde zeby zobaczyc czy
dziala, a potem pod lina.
Na poczatku nie dzialalo mi haslo, i nie moglem sie zalogowac, panowie
z TPsa pojchali gdzies po 10 minutach zadzwonili, zmienili haslo na
takie jakie chcialem i his poszedl z kopa ...

Tak sie narzeka na tepse, ale sa mili pracownicy, ktorzy znaja sie na
swojej robocie.
Mialem maly klopot z rejestracja revDNSa, ale po tygodniu mi sie udalo
dotrzec do kompetetnej osoby i w ciagu 20 minut mialem wpis.

>2. W cenniku jest tez mozliwosc oplaty w ratach,w moim BOK powiedzieli ze
>oni nie wiedza jak to zrobic i wystawiaja rachunek na 999 zl jednorazowo.
Ja placilem (place ;)), 10x100 zl.
Teraz mozna chyba na 4, 3 lub 2 raty ... chyba ze cos sie zmienilo.

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179