Re: SDI- montaz

Autor: Nakor (Nakor_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 10:49:14 MET

Użytkownik "Andrzej Roguzinski" <andyro_at_poczta.onet.pl>
 napisał w wiadomości news:9393hb$77c$1_at_news.tpi.pl...

> Wreszcie po dlugim oczekiwaniu ma sie pojawic monter. Mam do
szanownych dwa
> pytanka :
> 1. Jak w praktyce wyglada sprawa montazu, w cenniku jest pozycja:
> praca montera ?? zl. x ?? godz. = ??

Jak ja kupowalem SDI to nie bylo wogole takiej opcji jak montaz (w
cenniku byla, ale jak zapytalem sie co to jest, pan sie usmiechnal i
powiedzial ze w obecnej chwili juz klient sam montuje. To byl wrzesien
2000). Poprostu odebralem swoj terminal w BOK-u i sam podlaczylem go w
domu.

> 2. W cenniku jest tez mozliwosc oplaty w ratach,w moim BOK powiedzieli
ze
> oni nie wiedza jak to zrobic i wystawiaja rachunek na 999 zl
jednorazowo.

??? W regulaminie pisze ze mozesz zaplaic w ratach. Powinienes pojsc i
cos pokombinowac.

Z pozdrowieniami Nakor