Re: HELP! HELP!

Autor: bynio (byniom_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 13:36:30 MET

zgłupiałem -odinstalowałem system i powruciłem do starego (98) potem
zainstalowałem ponownie i jest ok ale nadal niewiem co było sknocone i jak
się ustrzec na przyszłość chociaż windows ME pozwala przywracać ustawienia w
dość sprytny sposób ale ja wdety spanikowałem i zamiast to zrobić
toprzeinstalowałem system i niemogłem przywrucić ystawień
Dzięki za pomoc i pzdrawiam gdyby były jakieś spostrzerzenia to proszę pisać

byniom_at_poczta.onet.pl