Re: SDI- montaz

Autor: Kwaśniak (kwasniak_at_irc.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 11:32:11 MET

Użytkownik "Nakor" <Nakor_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> Jak ja kupowalem SDI to nie bylo wogole takiej opcji jak montaz (w
> cenniku byla, ale jak zapytalem sie co to jest, pan sie usmiechnal i
> powiedzial ze w obecnej chwili juz klient sam montuje. To byl wrzesien
> 2000). Poprostu odebralem swoj terminal w BOK-u i sam podlaczylem go w
> domu.

A u mnie to było tak, że przyszli dwaj panowie, przynieśli mi do mieszkania
terminal, podłączyli pod linię, zadzwonili na centralę bo nie chciało się
synchronizować, panowie na centrali cośtam pewnie kombinowali, żeby ustawić
synchronizację... Panowie monterzy po udanej próbie synchronizacji dali
jakieś dokumenty i dowidzenia. Terminal do komputera podłączyłem sam, nie
jest to żadna filozofia...

> ??? W regulaminie pisze ze mozesz zaplaic w ratach. Powinienes pojsc i
> cos pokombinowac.

Z tego co wiem to z tymi ratami jest tak, że w niektórych BOK'ach można
wziąć SDI na raty a w niektórych nie...
Przynajmniej znajomy chciał na raty wziąć to mu powiedzieli że nie można i
koniec, musiał zapłacić jednorazowo.

--
Pozdrawiam
Kwaśniak