Re: Ciekawostka przyrodnicza...

Autor: Andrzej Stypula (andrzej_at_altair.krakow.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 08:38:10 MET

Asmodeusz wrote:

> [..ciach...]
> >

> Ktoś codziennie mniej więcej o tej samej porze kończy pracę i wchodzi na
> internet. Po czym stwierdza że ma słaby transfer i kontrolnie puszcza na
> całąą klasę ipków latierre albo inne świństwo żeby zmniejszyć liczbę
> korzystających z tego samego łącza.
>
> Ps. To żart ale ... kiedyś zadziwiony regularnym rozłączaniem modemu pod
> windowsem (dokładnie co 15 minut) i brakiem takiego zjawiska pod linuxem
> posłuchałem sobie jakie pakiety do mnie przychodzą. No i się okazało że
> równiutko co 15 minut ktoś z sąsiednich ip bawi się winniuke'm (windows
> [...]

  Taaa... tylko, ze ja nie uzywam Windy - jakos nie mam przekonania do
  tego durnego systemu.
  Zjawisko jest o tyle ciekawe, ze jak polacze sie o np. 7:30, to ca
  15:50 zostane rozlaczony. Oczywiscie pppd zestawia polaczenie
ponownie.
  Ale ludzie sie denerwuja jak cos takiego wystapi podczas przesylu
znaczej
  poczty. Jedynie co moge zrobic to stwierdzic, ze za TPSA nie
odpowiadam.

Pozdrwiam wszystkich uzytkownikow TPSA :)

--
Andrzej Stypula                                  @Home: altair.krakow.pl
andrzej_at_altair.krakow.pl                     Private Home Domain, Poland