Re: Ciekawostka przyrodnicza...

Autor: Asmodeusz (chris_at_asmodeusz.prv.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 18:57:45 MET

Andrzej Stypula wrote:

> trashcan man wrote:
[..ciach...]
> Ciekwostka jest fakt, ze nie uzywam AOL i nie berdzo rozumiem co gosc
> chce, a pytanie o dziwne zachowanie sie numeru dostepowego TPSA bylo jak
> najbardzej serio. To wystepuje codziennie o prawie tej samej godzinie.

Ktoś codziennie mniej więcej o tej samej porze kończy pracę i wchodzi na
internet. Po czym stwierdza że ma słaby transfer i kontrolnie puszcza na
całąą klasę ipków latierre albo inne świństwo żeby zmniejszyć liczbę
korzystających z tego samego łącza.

Ps. To żart ale ... kiedyś zadziwiony regularnym rozłączaniem modemu pod
windowsem (dokładnie co 15 minut) i brakiem takiego zjawiska pod linuxem
posłuchałem sobie jakie pakiety do mnie przychodzą. No i się okazało że
równiutko co 15 minut ktoś z sąsiednich ip bawi się winniuke'm (windows
byl jeszcze 95)

--
Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
chris_at_asmodeusz.prv.pl