Re: Ciekawostka przyrodnicza...

Autor: Tomek D... (TomekD_at_poczta.fm)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 03:25:28 MET

Użytkownik "Andrzej Stypula" <andrzej_at_altair.krakow.pl> napisał w wiadomości

> Taaa... tylko, ze ja nie uzywam Windy - jakos nie mam przekonania do
> tego durnego systemu.
> Zjawisko jest o tyle ciekawe, ze jak polacze sie o np. 7:30, to ca
> 15:50 zostane rozlaczony. Oczywiscie pppd zestawia polaczenie
> ponownie.
> Ale ludzie sie denerwuja jak cos takiego wystapi podczas przesylu
> znaczej
> poczty. Jedynie co moge zrobic to stwierdzic, ze za TPSA nie
> odpowiadam.

Cos w tym jest - u mnie to sie dzieje ok 7 rano :) (w swieta i dlugie
weekendy ani razu..) ...(przychodza do pracy??).
Pan odpowiedzialny za HISa mowi, ze nie wie co to... a mi to wyglada na
jakis reset polki (jak sie zmieni haslo, to po takim rozlaczeniu znika..
Czasami jest tak, ze polaczenia z polka nie rozlacza, ale gdzies po drodze
cos umiera na ok. sekunde.. i tez denerwuje..

Tomek
TomekD_at_poczta.fm