Re:

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 19:02:21 MET

Masz racje, ale po co cytujesz mi strony www .

Przeciez jest tak.
Chcesz jako hacker wyjechac na rok do Stanow
nigdy nie mowilismy ze jako pracownik.

Masz paszport lub wize turystyczna
mozesz jechac i na 1 miesiac.

Na lotnisku lub przy odbieraniu wizy turystycznej mowisz ze chcesz jako
turysta zajac sie hackerstwem.
Czyli nie pracowac i nie zajmuje sie toba INS.

Ok ?

I teraz podaj nam jak odpowiedz uslyszales.
Ok.
Ale nie przepisuj juz tych stron, bo wszyscy mamy jednakowy dostep do
internetu i www./