(no subject)

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 19:36:34 MET

On Mon, 1 Jan 2001, Jacek D. wrote:

> Nie zaufam bo bredzisz. Mowilismy o rocznym wyjezdzie a nie o
> naturalizacji (nadaniu obywatelstwa obcego panstwa) ani o emigracji,
> immigracji ( czyli uzyskaniu statusu stalego mpobytu - green card).

To przeczytaj, co INS robi, jakim rodzajem wiz sa wizy pracownicze itp.
INS rozpatruje WSZYSTKIE wnioski poza niektorymi obslugiwanymi juz przez
ambasade (typu wizy turystyczne). Zielona karta lub obywatelstwo sa
zupelnie innymi aspektami, ktorymi tez, a jakze, zajmuje sie INS.

> Mowilismy o rocznym pobycie turystycznym

Nie przypominam sobie? Mowilismy o mowieniu, ze jest sie hackerem przy
wyjezdzie. Przy wizach turystycznych nie bardzo jest nawet mozliwosc
powiedzenia czegos takiego (na ogol to kilka slow z urzednikiem i
wypelnienie formularza, w ktorym trzeba uwazac, by nie zaznaczyc pola, iz
jest sie niebezpiecznym szalencem albo terrorysta).

Zreszta o co chodzi - czy jesli ubiegajac sie o wize pracownicza albo
zielona karte powiem, ze jestem hackerem, to uwazasz, ze takowa przyznaja?
Zgodnie z Twoim tokiem rozumowania, nie powinno miec to miejsca.

> Ale tutaj chodzi i jednorazowy , czasowy wyjazd do Stanow i jak
> powiesz zes hacker, to wizy nie powinienes dostac.

Jednorazowy, czasowy wyjazd na wizie powiedzmy H-1B jest rozpatrywany
przez INS. Zajrzyj na ich strone - sa tam formularze, ktore trzeba wyslac
do nich. Wizy turystyczne to inna bajka, ale w tym przypadku po prostu
nikt sie nie bedzie pytal ani nie ma gdzie tego wpisac (i po co?).

> Jakii ty jestes dziecinny. jezeli masz jeszcze kopie drukow wizowych
> Loterii Wizowej

Nie bralem udzialu w loterii wizowej. Bue nan takze amerykanskiej wizy,
nie mam zielonej karty, nie mam obywatelstwa / paszportu tego kraju.

> a jak dostales zielona karte i dostales paszport amerykanski to
> niestety jak bedziesz glosil ze jestes hackerem to niestety status
> zielonej karty moze natychmiastowo zostac anulowany a majac paszport
> podlegasz ichniejszemu ustawodawstwu i naprawde nie masz sie z czego
> cieszyc.

No wiec o to chodzi - sprawdzmy, czy generalnie ktokolwiek - posiadacz
wizy tymczasowej typu H-1B, posiadacz zielonej karty czy dowolny inny
osobnik moze zostac zdyskwalifikowany przez przyznanie sie do bycia
hackerem. Ja zamierzam spytac sie INS, ty mozesz - kogokolwiek innego.

I przestanmy smiecic na polip - moze po prostu EOT?

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=--=> Did you know that clones never use mirrors? <=--=