Re: (...) (dlugie)

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 17:43:07 MET

Interesujacy nas organ to
> Immigration and Naturalization Service, bedacy 'fragmentem' Departament of
> Justice, odpowiedzialnym za wykonywanie i interpretacje praw (wydawanie
> zezwolen, wiz, wydalanie osob niepozadanych i - generalnie - rozstrzyganie
> watpliwosci zwiazanych z imigracja).

Po raz trzeci .
Mowilismy o twoim rocznym szkoleniu jako hacker w Stanach.
Nic nie mowiles, ze chcesz wyemigrowac.
Rozumiem zatem ze masz podwojny paszport.

Dlatego , skoro nie emigrujesz to wlasciwy jest
State Department a nie INS.

> Nie fantazuje na temat swojej osoby ;) W sensie: nie wyobrazam sobie, ze
> sie wlamuje. Nie mam takich fantazji.
ale hacker sie wlamuje,
a skoro sie okreslasz jako hacker a nie wlamujesz sie to fantazjujesz
nt. swojej osoby, znaczy popadasz w mitomanie,

> Czy to tez wynika z definicji?;>
Tak.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

> ...expert... Prosilem o AU-TO-RY-TA-TYWNE dokumenty (jesli slownik esr'a
> jest dla Ciebie nieautorytatywny, to prosze o naprawde solidne przyklady),

Czy materialy z serwera department of Justice nie-sa-autorytatywne-
a jezeli nie sa to dla kogo ?

> ktore DE-FI-NIU-JA znaczenia slowa, a nie posluguja sie jednym z dwoch
> znaczen.
Poslugujac sie znazeniem wlasnie znazenie definiuja.
Przeciez tak wlasnie sie definiuje znaczenie.
A slownik jedynie odzwierciedla stan obowiazujacy uzywanych znaczen.
Przeciez slownik nie kreuje znaczenia, ale jeno opisuje.

Proponuje www.dictionary.com?;) Albo hasla typu "who is hacker"
> w google.com lub podobnym miejscu. I bardzo rozsadny wybor dokumentow wraz
> z uzasadnieniem...
ale to jest twoja propozycja.

State Department sie opiera na definicji hackerstwa z dokumentow
Ministerstwa Sprawiedliwosci i FBI, a nie slownikow.

Proces udzielania wiz wjazdowych nie polega na przegladaniu przez
urzednika INS slownika wskazanego przez zainteresowanego, aby odkryc
rowniez inne znaczenia nazwy zawodu hacker.

Lista cytatow definiujacych znaczenia dzialalnosci hackerskiej zawierala
ok. 20 pozycji.

jezeli uwazasz ze slownik nie obejmuje takiego znaczenia to mozez miec
jedynie pretensje do autorow slownika i napisac do wydawnictwa.
Czemu cie wprowadzaja w blad.

J.