Re: (...) (dlugie)

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 03:38:22 MET

On Sun, 31 Dec 2000, Jacek D. wrote:

> No przeciez napisalem ze tak.
> Zaraz napisze do Department of State w Waszyngtonie z prosba o
> komentarz.

Ja tez odpisalem. Departament of State jest organem jedynie prawodawczym
(zapewniam Cie, ze w - dostepnym zreszta na www - prawie imigracyjnym nie
ma nigdzie slowa hack ani podobnego). Interesujacy nas organ to
Immigration and Naturalization Service, bedacy 'fragmentem' Departament of
Justice, odpowiedzialnym za wykonywanie i interpretacje praw (wydawanie
zezwolen, wiz, wydalanie osob niepozadanych i - generalnie - rozstrzyganie
watpliwosci zwiazanych z imigracja).

> mam slownik. w znaczeniu fantazjowania nt. swojej osoby.

Nie fantazuje na temat swojej osoby ;) W sensie: nie wyobrazam sobie, ze
sie wlamuje. Nie mam takich fantazji.

> Nazywanie siebie hackerem oznacza pokonanie wyzszego stopnia
> wtajemniczenia czyli rodzaj religijnego objawienia ze juz jestes
> blizej prawdy objawionej niz zwyykli informatycy ktorzy nie przeszli
> etapu wtajemniczenia.

Czy to tez wynika z definicji?;>

> Ok.
> Na szczescie wyszukiwarka yahoo czy Altavista dziala bezosobowo.
> +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
>
> 1. The news media is filled with examples of intrusions into government
> and private sector

...expert... Prosilem o AU-TO-RY-TA-TYWNE dokumenty (jesli slownik esr'a
jest dla Ciebie nieautorytatywny, to prosze o naprawde solidne przyklady),
ktore DE-FI-NIU-JA znaczenia slowa, a nie posluguja sie jednym z dwoch
znaczen. Proponuje www.dictionary.com?;) Albo hasla typu "who is hacker"
w google.com lub podobnym miejscu. I bardzo rozsadny wybor dokumentow wraz
z uzasadnieniem...

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=--=> Did you know that clones never use mirrors? <=--=