Re:

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 16:44:37 MET

Michal Zalewski wrote:

> Nie, chodzi mi tylko o USA (bo to bylo pierwszym postulatem, mysle ze
> wystarczy). Odpowiedz z Immigration and Naturalization Service (oddzial
> Departament of Justice - wbrew pozorom nie Departament of State) - oni sa
> odpowiedzialni za imigracje, wizy itp, i oni po stronie amerykanskiej
> wyrazaja zgode lub odmawiaja (www.ins.gov, www.ins.usdoj.gov).
>
> Mysle ze w przeciagu tygodnia nie bardzo, ale dwoch-trzech (nie zapominaj,
> ze jest to stosunkowo obciazony praca urzad ;). Mozliwe, ze przegram - nie
> wykluczam tego - ale zobaczymy. W przypadku odpowiedzi negatywnej tez
> [...]

To nie moja broszka, ale IMHO zakład jest do kitu, bo zależy od tego na
jakiego urzędasa się trafi (odpowiednik Michala Z. czy Jacka D.); więc
wygrana czy przegrana niczego nie wyjaśnia.

Zresztą jak uczy życie wśród urzędasów raczej przeważają Jackowie D. ;-)

MSPANC

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl         Z naszymi ocenami jest jak z zegarkami: każdy