(no subject)

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 16:16:51 MET

On Sun, 31 Dec 2000, Jacek D. wrote:

> zaklad stoi ;)
>
> Odpowiedz z Komisji UE i Department of State mam nadzieje ze otrzymam
> w ciagu tygodnia.

Nie, chodzi mi tylko o USA (bo to bylo pierwszym postulatem, mysle ze
wystarczy). Odpowiedz z Immigration and Naturalization Service (oddzial
Departament of Justice - wbrew pozorom nie Departament of State) - oni sa
odpowiedzialni za imigracje, wizy itp, i oni po stronie amerykanskiej
wyrazaja zgode lub odmawiaja (www.ins.gov, www.ins.usdoj.gov).

Mysle ze w przeciagu tygodnia nie bardzo, ale dwoch-trzech (nie zapominaj,
ze jest to stosunkowo obciazony praca urzad ;). Mozliwe, ze przegram - nie
wykluczam tego - ale zobaczymy. W przypadku odpowiedzi negatywnej tez
zobowiazuje sie o niej poinformowac. Nadal pasuje?

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=--=> Did you know that clones never use mirrors? <=--=