Re: offtopic: expert

Autor: Samotnik (samotnik_at_samotnia.eu.org)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 12:31:39 MET

Dariusz Laskowski <darlas_at_post.pl> writes:

> A kiedyś wymyślił telefon komórkowy na dwie karty sim.
> pl.misc.telefonia.gsm kładła się ze śmiechu i co?
> Dzisiaj są już takie telefony w sprzedaży!

Bzdura. Nie wymyślił, tylko pisał, że są już w sprzedaży i że taki ma
w ręku. Nie przekręcaj.

Jest wielu chorych umysłowo ludzi. W Polsce podobno ok. 200
tys. (wliczając w to pewnie różne nerwice itp.). No i dziwi Was, że
jedna osoba na dwieście tysięcy ma dostęp do Internetu? Mnie tylko
dziwi, czemu z nim dyskutujecie...

--
Samotnik Michał Jęczalik Sr