Re: offtopic: expert

Autor: szomiz (szomiz_at_kocha.dostawac.reklamy.przez.net)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 12:58:46 MET

> Jest wielu chorych umysłowo ludzi. W Polsce podobno ok. 200
> tys. (wliczając w to pewnie różne nerwice itp.). No i dziwi Was, że
> jedna osoba na dwieście tysięcy ma dostęp do Internetu? Mnie tylko
> dziwi, czemu z nim dyskutujecie...

Zeby my przyjemnosc zrobic - tak malo od zycia dostaje...
No i oczywiscie z troski o najblizszych - lepiej niech po usenecie grasuje
piszac napastliwe posty, niz mialby grasowac po parkach robiac napastliwe
rzeczy :-)

szomiz

--
Mlodych nie lubi sie za to ze twierdzac, ze maja racje wcale jej nie maja
Starych nie lubi sie za to ze twierdzac, ze maja racje, po prostu ja maja