Re: offtopic: expert

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 06:13:43 MET

trashcan man wrote:

> bzdura. czasami zdarza mu sie wymyslic cos oryginalnego, jak na przyklad
> ustawa o seksie grupowym. btw, jacku, na czym wlasciwie stanelo ?

A kiedyś wymyślił telefon komórkowy na dwie karty sim.
pl.misc.telefonia.gsm kładła się ze śmiechu i co?
Dzisiaj są już takie telefony w sprzedaży!
Expert to nasz wizjoner! :)

--
Dariusz Laskowski              Świadoma eliminacja inteligentnych jednostek przez
mailto:darlas_at_post.pl          wprowadzanie oprogramowania, z którym inteligentny