Re: odpalenie gry=stop transfer!

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 08:07:03 MET

Andrzej Lawa <alawa.news_at_pd80.warszawa.sdi.tpnet.pl> wrote:
[..]

> Oskarżenie nie ma więcej pytań.

Jestem ciekawy w którym miejscu według Ciebie cytowanie było niepoprawne.

> Czy jest tu jakiś specjalista on nauczania początkowego (przedszkole/wczesna
> podstawówka)? Ten pacjent najwyraźniej nie ma bladego pojęcia, co znaczy
> słowo "konstruktywny"...

Możesz w takim razie wykazać jaki jest związek między stopowaniem
transmisjii po SDI, używaniem kart AGP, PCI czy ISA i transmisją DMA ? Może
jeszcze inaczej: prosiłbym o podanie w jaki sposób wytransmitować coś na
standardowy port szeregowy jaki zwykjle znajduje się już w bazowym
wyposarzeniu PeCeta z użyciem DMA ? Proponuję sobie zajrzeć np. do źródeł
kernela Linuxa do pliku drivers/char/serial.c żeby popatrzeć sobie na to jak
wygląda typowa komunikacja z portami szeregowymi i czy na pewno jest tam
używane DMA.
Albo jeszcze inaczej: jakie znaczenie będą miały czynniki które wymieniałeś
przy tak niskich prędkościach transmisji jakie są na porcie szeregowym i czy
na pewno jest to kwestia sprzętowa.
Albo jeszcze jedna wesja: czy o ile nie jest to sprzęt (?) to czy podawanie
jakichkolwiek rad w przypadku nieznajomości systemu operacyjnego na którym
to chodzi ma to sens (zakładajac, że nie wie się jak mocno spieprzona jest
obsługa portów szeregowych w Win).

Może jak się nad tym jeszcze raz zastanowisz to zauważysz, że to co
napisałeś można było równie dobrze wyssać z palca (?).

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*