Re: odpalenie gry=stop transfer!

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_pd80.warszawa.sdi.tpnet.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 23:29:39 MET

Użytkownik "Tomasz Kłoczko" <kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl> napisał w
wiadomości news:92ievr$m9g$1_at_korweta.task.gda.pl...

[ciach]

> ??

Oskarżenie nie ma więcej pytań.

> Konstruktywnie to ja dodałem, że to jest stek bzdur.
> Teraz jasne ?

Czy jest tu jakiś specjalista on nauczania początkowego (przedszkole/wczesna
podstawówka)? Ten pacjent najwyraźniej nie ma bladego pojęcia, co znaczy
słowo "konstruktywny"...