Re: offtopic: expert

Autor: Paweł 'Falcon' Sokołowski (falcon_at_falconet.prv.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 05:54:00 MET

Have you ever had a dream, Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> that
you wrote in message <slrn94qigg.3ss.jp_at_localhost.localdomain>:
> Przeczytałem sobie jednym haustem waszą dyskusję z Expertem. Dzięki
[...]
> to w kółko, w każdym poście. Według mnie dla rozrywki można _czytać_ posty
> Experta, ale dyskutować z nim nie ma żadnego sensu, ponieważ jest to jak
> mówienie do jakiejś Elizy tudzież Ściany - nawet nie przeczyta i powtórzy
> to samo, co kilka postów wcześniej. A czytać warto choćby po to, żeby
> zgadnąć - czy na tej grupie uda mu się wywołać lawinę odpowiedzi, czy nie.

Ja również dziwię się niezmiernie, że wiele poważnych osób raczy
marnować swój drogocenny czas na bezcelowe próby wbijania wiedzy do
głowy experta.

Bo czy jest sens dyskutować z człowiekiem (?), który uważa, że stworzył
takie wynalazki jak: telefon na kilka kart SIM metodą chłupniczą, wózek
z cyklotronem do zbierania aluminium w celu sprzedazy go do skupu,
alternatywnego kalendarza z rokiem zerowym... który kupował magnesy do
badań nad antygrawitacją itp. itd. Do tego na wszystko oczywiście miał
'niepodwazalne dowody' a CNN aż się bije o wywiad z nim...

Szanowni grupowicze, gdy widzę ten niesamowity kontrast pomiędzy
człowiekiem i botem występujący w polemikach z expertem to aż nadziwić
się nie mogę, że Wy wogóle macie jakąkolwiek nadzieję, że wasze choćby
niewiem jak rzeczowe i rozsądne argumenty argumenty trafią do jego
zakutego łba.

Pozdrawiam serdecznie,

--
--\   +---\\   __--, +--. =--.   ,-      What if you are unable to wake
  |\ /|   /\\ `  |   |_./ |   \./               from that dream?
  | V |  /--\    |---| \  |   /\    Paweł Sokołowski  falcon_at_falconet.prv.pl
 _|  _| /    \--_|-  |_ \_| _/  \_  don Falcon of Pruszków     UIN: 27716353