offtopic: expert

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 03:36:00 MET

Przeczytałem sobie jednym haustem waszą dyskusję z Expertem. Dzięki temu
od razu zauważyłem pewną rzecz - on nie przykłada żadnej wagi do mówionych
słów. Znajduje dowolny link na wyszukiwarce, nie czyta co jest tam na pisane,
ale się na to powołuje, następnie mówi coś dokładnie przeciwnego i powtarza
to w kółko, w każdym poście. Według mnie dla rozrywki można _czytać_ posty
Experta, ale dyskutować z nim nie ma żadnego sensu, ponieważ jest to jak
mówienie do jakiejś Elizy tudzież Ściany - nawet nie przeczyta i powtórzy
to samo, co kilka postów wcześniej. A czytać warto choćby po to, żeby
zgadnąć - czy na tej grupie uda mu się wywołać lawinę odpowiedzi, czy nie.
Przyznam się, że dyskusja o "hackerach" mnie zaskoczyła - tym razem nie
tylko Expert mówił w kołko to samo - co więcej - nie był już mu nawet
potrzebny crosspost - ćwiczenie czyni mistrza?

--
Love is automatic pleasure
Virtual reality