Re: odpalenie gry=stop transfer!

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_pd80.warszawa.sdi.tpnet.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 23:31:42 MET

Użytkownik "trashcan man" <trash_at_military.milnet.pl> napisał w wiadomości

> nie uwzgledniasz faktu, iz nie wszystkie uarty'y mialy/maja jakis sensowny
> bufor, i przy _naprawde_ duzym obciazeniu i powolnym procesorze dane
> moga byc gubione. tyle ze raczej obciazeniu sprzetowym (i/o), nie
programowym.
> moze ten komp robi za router na gigaethernecie ? ;-)

Niekoniecznie aż gigaethernet. Zainstaluj sobie GUS PnP (ISA oczywiście) i
odtwarzaj muzyczkę przez "Ultrasound SYNTH Waveout Driver" . Najpóźniej po
półminucie SDI stoi. Może do czasu do czasu jakiś jeden pakiecik się
przemknie. Zatrzymujemy odtwarzanie - rusza od razu. Przy odtwarzaniu przez
"Ultrasound CODEC Waveout Driver" SDI się nie "zatyka".

Przynajmniej tak działało na starej płycie SS7 - w nowej nie mam łącza ISA,
więc nie sprawdzę.