Re: odpalenie gry=stop transfer!

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 05:47:35 MET


On Fri, Dec 29, 2000 at 11:31:42PM +0100, Andrzej Lawa wrote:
> > nie uwzgledniasz faktu, iz nie wszystkie uarty'y mialy/maja jakis sensowny
> > bufor, i przy _naprawde_ duzym obciazeniu i powolnym procesorze dane
> > moga byc gubione. tyle ze raczej obciazeniu sprzetowym (i/o), nie
> programowym.
> > moze ten komp robi za router na gigaethernecie ? ;-)
>
> Niekoniecznie aż gigaethernet. Zainstaluj sobie GUS PnP (ISA oczywiście) i
> odtwarzaj muzyczkę przez "Ultrasound SYNTH Waveout Driver" . Najpóźniej po
> półminucie SDI stoi. Może do czasu do czasu jakiś jeden pakiecik się

to ile ta karta generuje przerwan ? pecet powinien uciagnac jakies
3000/sec, moj sb64 generuje ~50/sec.

-- 
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:40:35 MET DST